lördag 28 april 2012

Comeback och fiasko

Jag har tillslut plockat upp min Bohusstickning som har vilat sedan januari. Njutningen blev inte långvarig. Jag satte mig precis på mina extremtunna 2mm stickor. De gick av på två ställen. Nu får den vila igen och jag hoppas på att hitta ett par 2mm stickor imorgon på vägen upp till Norge igen. Det är inte då många garnaffärer som har öppet på söndagar men jag hoppas på att Stoff&Stil ska ha en.

Det är så kul att följa vad ni andra gör trots att jag själv har legat på latsidan.

3 kommentarer:

  1. Hur går det för dig Maria? Trist med trasiga stickor. Har du lyckats få tag på nya?

    SvaraRadera
  2. Hej Louise! Jo, stickor har jag fixat. Metall denna gången för säkerhets skull men inte har jag stickat mer för det :). Jag har ca 10cm kvar av kroppen innan resåren. Hur går det för dig? Jag antar att du har fullt upp nu!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lägg gärna upp bilder så vi får se! Jag är sugen på att sticka Gotiska fönstret efter min Blå Blomman.
      Jo, det är fullt upp... Men lite stickning har jag hunnit med. Jag gjorde ett inlägg. :)

      Radera