torsdag 5 januari 2012

Presentation

Hej!
Jättekul att du startade denna sida. Min Bohusstickning, Grå/Gröna Dimman, har legat som ett dåligt samvete i ToDo-högen.
Jag köpte den för ett par år sedan på Bohusläns museeum och började med mössan. Jag brukar inte göra provlappar och det resulterade i en snygg men ack så liten mössa. Nu fungerar den som en liten väska för pågående stickprojekt...


Jag heter Linda, är 38 och bor med i Göteborg, jag bloggar på Nystanet WoollyI.

Jag är lite nyfiken på hur det är att ha flyttat iväg så där till en liten by, Maria,  då jag själv funderar på att flytta iväg.

Det skall bli jätteroligt att följas åt här.

1 kommentar:

  1. Hej Linda! Vad kul att du är med!

    Det är ingen jätteliten by jag bor i. Jag brukar bara säga by eftersom det heter så på norska :) Det funkar ganska bra men jag saknar ALLTID goa göteborg. Vi har fortfarande kvar vår lägenhet där så vi har inte flyttat helt men vi är bara hemma var 6:e helg ungefär. Var har du tänkt att flytta?

    SvaraRadera